Just nu..

Just nu när jag sitter här själv med en skål glass och en film saknar jag väldigt mycket att vara i ett förhållande.
Jag har haft ett riktigt förhållande i mitt liv. Som jag ser det. Och det var med Mr Ex.
Han fanns där när jag kom hem stupfull, när jag bara ville ligga i soffan, när jag behövde prata, han bara var där hela tiden bakom mig och det var en sådan trygghet.
Jag vill känna den tryggheten igen. Och jag förstår, vilket jag inte gjorde för några veckor  sedan, att jag kan känan den med någon annan än honom. Bara det är rätt person.
Jag vill, jag vill, jag vill. Jag är trött på tjejkompisar och killkompisar också för den delen.
Jag vill ha någon HÄR, NU, för mig själv. Någon som älskar mig, stänger av mobilen för mig och är sig själv med mig. Någon som ser mig i ögonen och ser mig.

Mr Pojkvänsmaterial
kan jag många gånger sakna, han var den. Förutom hans framtiddsplaner som inte var framtidsplaner utan NUplaner. Jag önskar ibland att han ska dyka upp här och säga "Det klart vi väntar, jag väntar hur länge som helst med dig. För det är Dig jag vill ha"
Men that ain't gonna happen.

Göran känner jag ännu inte så bra att jag kan uttala mig om, men han är påväg, absolut.

Vill bara ha någon här bredvid mig i soffan som är bredvid mig i soffan.
Vill bara att det ska vara han i soffan, jag är trött på att flacka omkring. Jag vill ha trygghet.



För jag är inte trygg, här själv med Saw ||| på TV:en....

Kommentarer
Postat av: Oscar

Ta det lugnt i ett par år. Jag menar det, va utan fast förhållande i ett par år så kommer du till insikt i vad vill ha.

2007-11-10 @ 03:19:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0