Loverboy i fyllecell

Somsagt, jag cirkulerar mellan tvättmaskinen och datorn med ett glas rödvin i handen.
Har snart tvättat hela tvättkorgen, har aldrig gjort det i hela mitt liv tror jag. Cred till mig.
Ska snart gå och handla, posta lite paket och ta ut pengar.
Måste växla tillbaka euro också.

Haha vill ni veta varför Göran inte ringde igår?
Robin du hade så rätt, så rätt! MOAHAHAHHA fyfan vad jag garvade när han ringde nyss.
Han hade festat rejält på lördagkvällen, då snackar vi rejält. Och hamnat i FYLLECELL! Mohhahahahahah fattar ni? En 27årig jurist i fyllecell?
Han ville knappt berätta men jag drog ur honom det, han skämdes som en hund och hade ångest.
12 timmar fick han sitta i ett tomt rum. Ahaha så det kan gå för lille pöjken när inte mamma är hemma...

Nu ska jag hälla upp ett glas vin till och hänga tvätt o lyssna på Moneybrother. I love.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0