mööök

Sårärja, nu har maten kommit, jag är påklädd och vinfylld och väntar bara på tjejerna som kommer med resten av spriten. Och så väntar jag på dem också, såklart.


3 saker som du alltid har i din/ditt . . .

Kyl: Chokladpudding, bananer, kaffepulver
Frys: isbitar, nedfryst mat och en stor gädda (som alltid har legat där och alltid kommer att)
Skafferi:
Flingor, cashewnötter, chilisås
Handväska
: 2453 pennor, plånbok och tuggummin(ca 7 paket)
Sminkväska
: mascara, rouge och svart ögonskugga
Badrumshylla
: sminkborttagning, ansiktskräm, tandborste
Skohylla: Gympaskor, stövlar, sommarskor (som jag aldrig orkar plocka undan)
Förråd: resväskor, bokhylla, kartonger
Hjärna
: alltid någon låt, alltid tankar på känslor, orostankar
Jackficka
: kvitton, femtioöringar och örhängen
Kryddskåp
: citronpeppar, vitlökspulver och bikarbonat (om det är en krydda?)
Trädgård/balkong
: stolar, vissna blommor och krukor
Barskåp
: cider, vin, Xante (vuxen som jag är)
Köksbänk
: burk med flingor, vattenkanna, p-piller 
Fruktkorg
: bananer, mandariner och sharon
Hall: Fondvägg, massa fina korgar som allt ska ligga i men allt ligger utanför, driljoner vantar med bara en kvar av ett par

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0