Ny daag

Idag har jag börjat ett litet nytt liv, eller haha, nytt liv o nytt liv.
Jag har alltid en full kaffekopp och något sött bredvid mig här på jobbet.
Det är inte bra alltså.
Jag överdriver inte om jag säger att jag dricker tio koppar kaffe om dagen. Plus kakor, godis och massa shit till.
Nu har jag jävla abstinens för jag ska byta ut den där jävla kaffekoppen o kakan mot vatten. vatten, vatten, vatten.
Fem koppar kaffe om dagen ska jag börja med, sedan fyra.
Hela min kropp skriker
ESPRESSOLATTE
ESPRESSOLATTE
ESPRESSOLATTE
ESPRESSOLATTE
ESPRESSOLATTE
Men kaffe är ju vatten också försöker jag inbilla mig, plus kaffepulver..

Så citronvatten, isvatten, vatten med hallon i, vatten med gurka i, vatten med lime i, vatten med liiite saft i, varmt vatten, vatten med c-vitamin i är mina nya jobbkompisar.

Kakor och sådant där ska jag sluta helt med.

Japp...
Tänkte om ni ville veta............

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0