oh my...

Denna söndagsmiddag igår, som jag trodde bara var något av mammas nya påfund visade sig vara en uppvisning av hennes nya kille! GAAAH mamma har kille

"Ja, detta är då min pojkvän eller vad man säger. Torbjörn!"

Holo moly schmuck.
Han visade sig dessutom vara ett riktigt pucko.
Började prata om min pappa, hur synd han tyckte det var om mig och hur stark jag var och blablabla.
Shit det är första gången vi träffas och han pratar om mitt livs tyngsta punkt...
När jag försökte ställa frågor till honom svarade han typ med ett ord.

Det känns jättekul att mamma hittat någon och att hon är så glad som hon faktiskt var, jag kan slippa lite skuldkänslor för att jag är där för sällan. Men ändå så känns det konstigt.
Mamma har haft killar förut men jag har aldrig träffat dem.
Aja, bara jag slipper träffa honom...Eller är jag egoistisk nu?



Ska luncha med hästtjejen nu, hon är kristen,lever i stallet, väljer det alkoholfria alternativet, väntar med sex tills efter äktenskap...Wooh jag har hittat minsoulmate....


Kommentarer
Postat av: Robin

Det är lite skevt när morsan träffar killar, i know. Min morsa har haft ett flertal, riktiga sopor allihopa. Nu har hon en som hon haft ett tag. Han är okej, men har en så hes röst att man inte hör vad han säger och börjar garva åt honom hela tiden. Hehe

2007-11-12 @ 12:30:24
URL: http://grapoluponape.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0