Om .....

Alltså, jag får fan nipper på killar!

Speciellt Göran som inte verkar bry sig om att han gick hem med mig, men vaknar upp själv.
Tyck jag är äcklig, störd eller vadfan ni vill men är det inte dags för ett jävla ligg för oss snart? 
Vi har ändå träffats i snart en månad och vi har kyssts. Han har liksom inte ens tagit på mig och jag tycker att vi ändå kommit till en ganska seriös nivå med vårat umgänge.

Skriver detta inlägg helt utan censur och shit för jag vet inte om jag ska prata med honom om detta.
Kanske tror han att jag är rädd och vill vara försiktig och väntar på att jag ska ta steget när jag väntar på samma sak från honom?
Han har inte hört av sig heller.
Visst, det är väl inget konstigt att vi inte har haft sex när vi har träffats i en månad men det är liksom så torrt på något sätt.
Det är liksom en kyss med armarna lodrätt vi har åstadkommit som mest.

Kanske är jag rubbad och oromantisk men jag är fan en tjej med behov av lite närhet...

Kommentarer
Postat av: R

Jag tror att han är en sån där som är rädd för sex. Du vet, spelar självsäker och erfaren, men när det kommer till kritan är han nervös för storleken på sin penis eller att han kommer för fort eller för att han inte vet hur du vill ha det.

Well... det är bara spekulationer! F'låt!
hehe

2007-11-18 @ 17:40:07
URL: http://grapoluponape.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0