Om blogglust

Mia var tvungen att stanna hemma då Alicias barnvakt ställde in.
Och här sitter då jag, i vanliga fall hade jag spottat ur mig inlägg, skrivit flera sidor på min bok och samtidigt kommenterat långa kommenatarer lite härochdär.
Just nu känner jag bara määäääääääääääääääääääääääääääääh.
Jag har ingen bloggfantasi eller lust alls.
Min filosofi om blogg är att varje inlägg ska vara läsvärt på ett eller annat sätt.
De är inte det längre.
Vad ska jag skriva? Jag kan inte få fram en enda ironisk mening.
Plus att jag har en del nya grejer på G som känns helt overkligt roliga som jag vill lägga ner min själ i.
Är i valet och kvalet om jag ska sluta helt eller bara skriva när det känns rätt liksom.
Bestämt mig nu.
Jag kommer from nu bara skriva när jag har något att skriva, OK?

Kommentarer
Postat av: sandra

sluta inte!!!!! vad ska
ja då läsa???? ser fram mot detta varje gång ja logga in mig ju!!!!

2007-11-26 @ 21:09:03
Postat av: R

Ja, inte sluta nu Emma. Nu har du börjat, nu kan du inte lägga av. Vi trogna läsare vill ha mer, mer, mer!

2007-11-28 @ 14:24:05
URL: http://grapoluponape.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0