Om childmurderer

Hallå hallleå.
Sitter på jobbet, alla salar är upptagna. Inga säger några roliga saker som jag kan lyssna på genom högtalartelefonen, alla andra jobbar stenhårt och... här sitter jag.
Ska ringa Geoffrey strax och sedan pysa iväg, vid fyra ska jag på synundersökning och se om allt står rätt till, eventuellt kolla upp priser på ett par nya briller. Har dem visserligen bara hemma men jag är lack på dem ändå...

Sedan ska jag vara barnvakt :D 
Skitnervös är jag... Hon är visserligen världens snällaste unge men tänk om hon slår sig?
Skulle ha fortsatt men det är för absurda tankar jag tänker... Hoppas det ska gå bra iallafall...Give me a thought!

Nepp.. Geoffrey  var det.
English, måste sitta och tänka lite engelska först...

Hi! How are you. Heard of the good news! Amazing, how could you managed that for so short time? Brilliant! Im really impressed! Yeah, ....

Amen vafan... Skolengelska here i am. 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0