Om dagen efter

Gårdagen var helt otroligt kul!
Vi kom till festen vid halv nio, Göran var typ snyggast ever och alla berömde min fina klänning så fula var vi inte!
Görans kompis var jättesöt och jättetrevlig och hennes lilla lägenhetvar smockad med partysugna folk och musiken pumpade.
Vi var där till halv tolv och minglade, sedan ut på diverse klubbar. Vi kunde aldrig bestämma oss så vi var på säkert fem stycken innan vi bestämde oss haha.
Sedan taxi hem till Görans lägenhet och jag var lycklig att jag hunnit tvätta underkläderna, men nej jag kunde lika gärna ha tagit mormorssetet eftersom han däckade i soffan innan vi ens hann ta av oss ytterkläderna, gott folk.
Jag blev lite surig och tog en taxi hem igen.

Just nu ligger jag i långkalsonger och bh och tittar på Idol. Otroligt sexigt jao. Göran har inte kontaktat mig än. Slog mig nyss att han kanske är en såndär sex-efter-äktenskaps-kille???????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

Kommentarer
Postat av: Egoina

sex efter äktenskapskille.. mjaa haha.

2007-11-18 @ 12:32:30
URL: http://egoina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0