Om dagen so far.

En såndär dag igen...

Kom för sent till jobbet för att jag inte fick i linserna, helt otroligt! Jag fick verkligen inte i dem!
Så brillorna på och macka och kaffe o handen (Kaffet spillde jag ut i bilen, givetvis)
När jag kommer inspringandes till jobbet en kvart försent ringer telefonen och det är kö!
Det är KÖ!
Det har aldrig varit kö vi min desk men just idag såklart.
De hade väntat sedan vi öppnade och iomed det fick jag ge gem rabatt på salarna och de pengarna dras från min lön... Skitkul.
Sedan kom chefen och skällde ut mig "Du kan inte komma försent till ett sådant här jobb!"
Fast när jag sa att jag gett dem rabatt så sken han upp.

Nu är jag så jävla matt. har sovit tre timmar inatt också. Great.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0