Om festkvällarnas festkväll

Vilken galen natt alltså.
Heeeelt insane.
Vi började kvällen i den hyrda lokalen med ca 30 inbjudna pers, sjöng grattissånger och jag och Alle blev rejält utskämda med diverse gamla kort och sånt. Men kul!
Sedan gick vi vidare ut på Stureplan, Vid tre var vi bara ca tio pers kvar och åkte tillbaka till lokalen på söder och åt nattmacka och körde jag har aldrig... 
Kan säga att detta jag har aldrig resulterade i fler chockande svar än någon annan gång!
Vill inte avslöja för mycket men nya saker om Göran kom fram.... 
Alla tjejer tyckte Göran var en riktig pärla och han visste vad han skulle göra och charmade alla.
Kom iallafall hem till min lägenhet vid sex och vaknade för en timme sedan.
Galen baksmälla x3....
Men galet vad kul jag har haft ovh presenter fick jag! Massa mysiga behandlingar på spa, massage, lerbad och diverse gojjs.
Alle sa att detta var hennes bästa kväll hittills så vi lyckades!!!!!!!!!!!


Wihoooooooooooooooooooo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0