Om frågor


Varför tar du inte kontakt med din pappa?
Jag tycker inte att det är värt att riva upp igenväxta sår som jag troligen inte ens kommer få ut någonting av. Han vill uppenbarligen inte träffa mig, så då ska inte jag besvära honom.

Har bara fått för mig att du har glasögon, is it right?
Haha, how did you know? Jag har linser mest men brills hemma.

Mr Ex, hur går det med honom?
Ingen aning, vi har daglig kontakt och snackar bara vardag, inget mer.

skulle va kul att se en bild på dig.. =)man undrar hur personen som skriver ser ut....
Sorry, but that ain't gonna happen, har gett ut för mkt av mitt privatliv på denna blogg för att kunna visa mitt ansikte.

Har storleken betydelse?
Storleken på vad?

Varför slutade du döpa dina inlägg till "om... "?
Ingen aning, kanske ska börja med det igen? Det såg rätt snyggt ut...

Har du bra minne?
Jepp, kommer ihåg allt.

Vilken är din största last?
Ingen aning, kaffe kanske?

Kommer du ihåg ditt bästa sex?
Mr Hotguy rent fysiskt men Mr Ex fysiskt och psykiskt.

Är det skönt eller trist att bli äldre?
Just nu är jag i en ångestperiod och vill bara vara 14 igen, så... trist.

Gillar du att bada i havet?
Ohja

Hus eller lägenhet? Vilket vill du bo i?
Lägenhet for life

Läser du böcker?
Jepp, älskar bra böcker.

Har du druckit absinth?
Naej.

Vad är det mest olagliga du gjort?
Ojoj, hela min tonårsperiod var olaglig istortsett... Jag har snattat, kört full, rånat en stackars tant(hon hade en femtiolapp i väskan),kört ifrån polisen... And the list goes on. ... and on...and on.


Kommentarer
Postat av: Robin

Du emma. Jag tycker att vi trogna "kommenterare" borde få en förlängd chans att fråga saker. Kan vi inte säga att vi året ut får ställa frågor som du svarar på? Sen alla de där andra 87 läsarna om dagen kan ju glömma att du svarar på deras frågor.

Eller nåt?

Dagens fråga: känner du någon kändis?

2007-11-16 @ 08:37:42
URL: http://grapoluponape.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0