Om Göran

Vill ni veta en sak.
Jag fick blommor till jobbet idaaag.
Tio orangea rosor och ett kort,
"Hoppas få träffa dig mer så jag kan skicka röda så småningom"
Aww, är inte det hur sött som helst?
Och det passar mig som vill ta det lite lugnt nu. Både han och jag är på g att bli kära men det ska kännas helt rätt först.
Och just nu känns det som att det kommer kännas förjävla rätt bara vi får spendera lite mer tid tillsammans.

Stackarn jobbar fortfarande, och jag förstår verkligen inte med vad.
Att han är jurist och jobbar på en advokatbyrå säger mig typ 0,1%
Och den 0,1% jag förstår är att han har ett jobb.

När jag googlar det ser jag att det egentligen inte finns något som heter jurist utan att det bara är benämningen på flera olika yrken..
Han har inte pratat så mycket om sitt jobb men ändå, framstår jag som helt slut i huvudet om jag frågar vad han gör på jobbet?



Ingen som kan förklara vad en jurist på en advokatbyrå troligen gör förnågot om dagarna?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0