Om Ida Sjöstedt

Har börjat ladda ner nya låtar, Lite glad!
Måste ha partymusik tills ikväll när jag ska fixa mig.
 Kommer dock ta ett tag att komma upp i mina sjuttientusen låtar...

Göran kommer och hämtar mig vid åtta, jag är så jävla laddad!
Klänningen hänger framför mig och jag kan knappt titta på tangenterna för den är så snygg.
Thanks Ida Sjöstedt för att du kommer göra mig läckrast ikväll.

Förresten har jag fastnat i något svensk hiphop träsk, Petter, Snook, Mange Scmidt går om och om igen ut ur min dator.
Är riktigt jävla sugen på dagen, pigg som fan då jag sovit från tolv till tolv.
Ska till gymet, smärta upp kroppen lite och sola 40 minuter, måla naglarna svarta och köpa en blå ögonskugga.
Eller en svart, jag ligger i valet och kvalet förstår ni. Blå känns så.. B.
Och svartar jag ner ögonen också blir det nästan gothvarning. Kanske bara blir glitter.
Har sovit med nattmask så min hy är helt amazing, undra vad som kommer gå fel ikväll för just nu känns allt bara rätt...

Förresten så ska Isakfittan lämna mig i två hela veckor. Han ska åka till New York med jobbet. Sånt jobb vill jag också ha.

Måste börja köpa julklappar också, ska mammas kille fira med oss dör jag.
Julen är skithelig för mig, inget alkohol mer än glögg och inte massa främligfolks. Familjen, mormor körs hem från hemmet, Isak och hans mamma och pappa och Henrik. Mammas fosterunge, eller kontaktunge eller vad det nu är.

Vad köper man till en sur fjortonåring? Datorspel? Acnemedel?Kondomer?En tröja?En skiva?Presentkort på att jag köper ut?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0