Om jävla fuckin klantarsel

Mmmmm. Ska ta ett långt och mysigt bad tänkte jag, hällde upp vatten och kröp ner.

Mobilen som låg på handfatet plingade till och jag som trodde det var från Göran grep den fort som fan, nej. Från Isak, "Planet lyfter snart och jag håller på att kräkas"
Jaja, sket i och svara eftersom han troligen gick ombord då.

Jag bestämde mig för att kolla igenom gårdagens bildskörd, började fippla igenom diverse suddbilder och hottiebilder på G, plupp.
Mobilen mellan mina ben. i vattnet. Svart skärm.
Upp fort som fan och öppna upp hela skiten och lägga på papper och hårtorka.
Tror ni den funkar? NEJ
Tror ni jag kommer få Görans sms som han kanske skickar? NEJ
Tror ni jag just har sabbat 4 tusen spänn? JA


Ibland blir jag bara så trött på mig själv...

Kommentarer
Postat av: R

Försäkring?

2007-11-18 @ 17:41:24
URL: http://grapoluponape.blogspot.com
Postat av: sandra

ajajaj inte bra inte bra...
har gjort d samma så ja vet hur d känns......

2007-11-18 @ 18:47:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0