Om jobb och utlandsflytt

Jag blir galen. Min meny-ruta dyker aldrig upp så mina inlägg blir monotona i stilen... sorry!

Iallafall kan jag tala om att jag börjar tröttna på mitt jobb..
Har ingen aning om hur jag ska klara hela 2008 som kontraktet är på..
Jag har fått mina utvecklingsmöjligheter och visst, de är superbra men inga utmaningar.
Jag ska hålla ställningarna i lokalerna med allt vad det innebär, ha kundkontakt via telefon med 3 kunder varav en i England, Ta hand om kunder som kommer fysiskt och sitta i kundtjänst för ett företag 3 timmar i veckan.
Sen då?
Hur gör jag för att komma högre upp? Det finns inget högre upp...
Och även om det hade funnits så hade jag knappast tagit mig dit med mina otroooliga nian-betyg.
Funderar på att åka utomlands något år och plugga. KÄnna av atmosfären och kanske stanna om jag trivs.

Fast ändå så har jag alla mina darlings här, jag skulle troligen inte kunna behålla min lägenhet och jag skulle definitivt aldrig hitta en liknande igen...


Varför börjar jag alltid tänka problem och trassla in mig i mina egna tankar så fort det går bra?

Kommentarer
Postat av: R

Börja som flygvärdinna. Lyxigaste jobbet på denna värld om man inte har utbildning! Oh yeah baby! Do it. Jag kan ge dig 50 skäl du inte kan motstå.

2007-11-29 @ 02:03:22
URL: http://grapoluponape.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0