Om jobbet

Sjuuuukt mkt på jobbet idag, alla salarna var upptagna och alla använde projektorer, datorer osv som krånglade!

Jag är rätt teknisk men när det gäller sådana där grejer när det bara inte funkar pallar jag inte.
Sedan ska alla ha kaffe, och vissa jävlar ber mig göra NYTT kaffe för att detta var för starkt.
Javisst, ursäkta mig! ska jag förväntas säga och trippa därifrån.
Visst, jag gör det men inte utan att hela jag kokar...

Aja, dessutom när alla salar var tomma fick jag uppdrag från chefen att ringa och GÖRA REKLAM för oss.
Tur att jag inte kräktes. (vilket jag iofs gjorde, fast inte på skrivbordet)


Nu blir detta inlägg vildigt tråkigt estetiskt eftersom min lilla rand däruppe med alla verktyg inte kommit upp så jag kan inte feta text osv...

Apropå Robins förslag säger jag JAAAAAAAAAAAAAaa.
I love frågor, fråga på.
Om jag känner några kändisar?
Lite B-kändisar här och där, känner dem inte men vi skulle hälsa och prata en stund om vi sågs...
AnnikaFiore från Alcazar... Brolle Jr.... Caroline af Ugglas...

Yep, that's them. Inga fler vad jag kan komma på nu...
Dudå Robban? Släng upp alla famous people du känner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0