Om ladda ner film

Satte mig bara här för att ladda ner Step Up.
Ska gå tillbaks och krypa ner under filten i soffan med min snygging och mysa.
Jag låg och berättade hela Step Up och Göran tyckte den lät så bra så jag fick tillåtelse att ladda ner den på hans dator ( som annars är OFF LIMITS, Sekretessgrejer med jobb och sådant, eller porrfilmer.. Vad vet jag?)
Ganska najs att den laddas ner på 20 minuter, hemma tar det 20 timmar.. typ.
Vi ska iallafall börja se varandras favoritfilmer, Äckligt romantiskt och allt ... men jag gillert.
Så Dagboken, Djävulens advokat och några Wallander filmer får han se och jag får se typ Pulp Fiction, Gudfadern, Die Hard, Kill Bill och diverse andra action-tråk-filmer.

Har jag förresten sagt att han har en stor häst i sin lägenhet? En stor svart prydnadshäst, typ 1 meter hög...
Sjukt

Off to my hunky

Kommentarer
Postat av: Mark

Ja visst är det roligt.

2007-12-01 @ 17:26:42
URL: http://nucci.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0