Om ledig dag

Idag, mina vänner. Är jag ledig!
Redigt skönt, Ligger just nu i soffan och sippar på en vaniljlatte, lyssnar på Moneybrother och lägger över bilder på CD-skivor.
Tänkte springa ner till gymet sedan och köra en timme stenhårt på spinningcykeln.
Sedan hem, fixa mig och sedan tuben/bilen till Kista gallerian för en ordinary fika med Mr Ex.
Eller ja.. Ordinary och ordinary...
Jävligt ovanligt visserligen, men det försöker jag förtränga.
Hans son ska inte vara med. Jag vill ha mina tankar samlade och mina åsikter klara innan jag träffar honom men ajg klarar inte av att bilda en ny uppfattning om honom utan att ha träffat den nya honom.
Just nu känns han väldigt avlägsen men jag vet aldrig vart jag har mig själv när jag är med honom...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0