Om mobil

Jag saknar min bruna pärla. Min rosa pärla är jättetråkig. Till torsdag är ju en evighet...
Förresten funderar jag och Mia på en återresa till Grekland i sommar.
Visserligen inte alls samma festtripp då hon har Alicia. Därför jag backar lite, är jag skitdum om jag säger nej bara för att hon ska ta med sig henne?
Jag älskar ju ungen men jag älskar att festa också.... Svårt problem detta...
...Varför har jag börjat göra så många punkter hela tiden i alla mina inlägg......kan man undra........

Kommentarer
Postat av: R

ja, det där med att du använder punkter får du ta och sätta punkt för. eh, fy fan va tråkigt.
well, well.
jag gillar att du börjat skriva "om"-inlägg igen.
feels like old times.

2007-11-21 @ 23:39:03
URL: http://grapoluponape.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0