Om mogi

Ändrade lugnt åsikt om denna tjej när jag läste hennes inlägg.

Utvecklingen går framåt och tyvärr så också uppväxten och barndom.
Tolvåringar förväntas ha kysst sin första pojkvän, lagt barbiesarna i källaren och klä sig "rätt".
Jag fick min första kyss när jag var 16,  Inget jag skäms över eller hymlar om. Hade jag velat bli kysst innan hade jag blivit det, jag var inte såpass mogen förräns jag var så gammal.
Min kusin som är 13 år mailade över sin önskelista igår, den är väl helt normal i dagens samhälle..
Hon ville ha pengar till att göra extensions, lösögonfransar, mobil, smycken..
När jag var 13 stod jag fortfarande och pillade på kartongerna med barbies och dockor!
Man behöver vara barn den tiden man ska vara barn, och man behöver även vara barn (fast lite mindre) när man är vuxen!
Vill skriva mer men det kommer kunder nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0