Om Mr Ex,

Sitter på jobbet i svarta stuprör, min MarcJacobsTshirt och pumps och känner mig heeelt lugn och tillfreds.
Fikan med Mr Ex var trevlig, jag fick inga som helst hjärnspöken i huvudet och vi skiljdes åt med en kram och kom överens om att det som varit, varit och det kommer aldrig igen.
Jättepoetiskt eller hur?
Ingen av oss har iallafall känslor och vi känner att vi ska gå vidare, vi tycker om varandra och får ut något av en vänskapsrelation så en sådan ska vi upprätthålla. Men inget mer än en vänskapsrelation.

Han sa så himla fina saker jag aldrig har hört förut och han tackade mig för att jag fanns och gjorde hans liv lättare :) Han önskade mig all lycka med Göran men bad mig ta det lugnt och vara med mig själv mycket. 
Jag sa att han bara skulle slå en pling om han var sugen på en dejt så skulle jag kirra en...
Det tyckte han lät som en bra deal och det känns förjävla bra rent ut sagt!
Jag känner mig frisläppt eller något, något som har tyngt mig länge har lossat och jag känner mig fri. 
Inget står nu i min väg. Jag har fått ytterligare en vän, och blivit av med ett problem som tyngt mig. 


Tror jag ska gå och ta ett litet bloss nu (fyfy) men det är jag fan värd!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0