Om ...Mr Ex....igen...ska sagan återupptas?...

Jag vågade inte ringa, såklart. När jag satt där och förberedde mitt tal kom jag på mig själv, tackolov, hur töntig jag var som gnäller efter en månad. Han kanske är jättesuperseriös elelr något...

Mr Ex skickade sms "Vill du ses för en fika någon dag?"
När jag fick sms:et sa hela jag nej, jag orkar inte återuppta den där jäävla sagan och velandet hit och dit.
Sedan tänkte jag på det .. och tänkte lite till.... En fika är ju oskyldigt?... Jag måste ju veta vad han vill....
"Ja, i början på nästa vecka isf, är upptagen hela denna :)"
Inte för desperat, lite laidback nonchat.
Men för att minimera förhastade slutrsatser tänker jag kräva ett café in public. Inte hos varken honom eller mig.
Känns allt fel gör jag slut för gott. vi kan inte hålla på så här. Han måste börja leva sitt nya liv och jag tror ärligt talat inte att jag passar in där. 

Förresten är mammaälsklingen bäst, hon tog full försäkring både från mobilsäljaren och mitt försäkringsbolag, snacka om att hon känner mig =) Får en ny på torsdag.
Tills dess får jag ha min gamla rosa pärla som lägger av när den vill, inte så bra när man pratar med kunder dock.... 

Nu ska jag iallafall äta mammas körsbär i likör och se på Gossip Girl.



Hahaah, är det bara jag som ser det roliga i ovanstående mening? "Mammas körsbär i likör" .. Kan missuppfattas.... Eller ja.... kanske bara är jag som missuppfattar så dirty.... eller?... hm... ehh... forget this...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0