Om på jobbet

Nu skriver jag detta inlägg endast för att få det att se ut som att jag jobbar jättehårt....
Har haft datakillar här som har krupit under borden ochjag har spanat in deras häckar.
Nu funkar lilla svarta älsklingen perfekt igen utan massa grisljud som kom upp hela tiden.
Sedan får ni ju bara passa på att GRATTA MIG!!!
Jihu, nu är jag 22.....
vuxet alltså.
Afterwork ikväll och jag ska göra allt jag kan för att inte nämna att jag fyller.
Vill inte ha någon jävla sång.
Har redan fått sång förresten, mamma ringde och spände upp rösten och brölade.
Och Göran ringde och sa atthan hämtar mig ikväll efter aw och sedan surprice surprice.. :D

Har redan köpt present till mig själv i form av en ny kudde och en tshirt, som kostade 1400....
En sketen jävla tshirt, men ååååh så snygg.


Ciao/22åringen


Kommentarer
Postat av: Anonym

GRATTIS

2007-11-22 @ 15:45:10
Postat av: R

tungt grattis!
En underbar ålder!

2007-11-22 @ 16:36:27
URL: http://grapoluponape.blogspot.com
Postat av: sandra

Gratulerar på födelsedagen

2007-11-22 @ 20:02:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0