Om pardey

Kul att ni är så roliga när jag lägger ut videoinlägg o allt. .......................
Blä


Jaja, inget kan förstöra mitt humör nuuuu ::D:D:D:D:D Plånboken är laddad med diverse svarta kort, sedlar med många nollor på och jag har bestämt vad jag ska ha på mig.
En enkel brun klänning med rygguringning och bronsfärgade stenar runt.
Vanliga svarta pumps och håret i en lös och tovig knut. 

Jossan är här och har börjat fixa drinkar men jag är lite arg på henne för hon exprimenterar för mycket, hon blandar en drink smakar av och spyr nästan och häller ut allt i slasken.
 Hon häller alltså ut min alkoholhaltiga dryck i slasken gång efter gång. grrrrrrrrr.
Men jag är för glad för att lacka ur.
Nu ska vi bara sminka oss, kirra håret och svepa några starka för sedan är det födelsedagskalas deluxe som gäller, Göran kommer och jag är lite nervöööös när alla mina girlies ska träffa honom...

Jaja, vattna blommorna var det. Mamma.

Kommentarer
Postat av: Panthern

Oj så snabbt det går här, såg först nu ditt videoblogginlägg! kul att det alltid finns lite nytt att läsa när man kikar in men jag ska bli bättre på att kommentera. Hoppas att du får en riktigt bra kväll, för mig blev det lugnt eftersom jag trodde att jag var trött.... piggnade till alldles för sent och har nu städat bland gamla papper...spännande!;)

2007-11-25 @ 01:09:50
URL: http://www.ihpep.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0