Om sång

Jag tränar magmusklerna som allra starkast just nu vet ni.
Sjunger högt som fan till IdolDVD, Från 2005 såklart.
The year of the year. Idol blir aldrig som Idol2005.
Amazing..
Det var iallafall inte det mitt inlägg skulle handla om utan om att grannen över började banka.
Jag stängde av och bankandet i taket slutade, satte på och sjöng högt som fan igen och bankandet började. Sådär höll vi på i några minuter..
Det var väl då självaste fan att man inte ska få roa sig i sin egen lägenhet.
Vart ska jag då sjunga?

I bilen?

En rolig anekdot om att sjunga i bilen....
Jag knaprade på ett äpple i bilen, vevade ner rutan och slängde ut det. Sedan vevade jag upp - trodde jag- och började vråla högt till radion. Stannade och släppte förbi männsikor vid ett övergångsställe och skreksjöng och de tittade väldigt förundrat på mig. Jag hade inte vevat upp rutan. punkt.

Kommentarer
Postat av: R

Fortsätt skriksjunga. Grannen är nog bara avundsjuk på att du vågar.

2007-11-28 @ 20:21:24
URL: http://grapoluponape.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0