Om sjukdom

Hihi vad kul det är att skriva om igen i rubriken :D

Jag fattar inte vad jag är för sjuk, jag mår inte illa eller har feber eller liknande. Jag bara kräks hela tiden.
Inte så najs eftersom det blir en ond cirkel
Jag kräks...
Jag tömmer magen...
Jag blir hungrig...
Jag äter...
Jag kräks för att jag ätit...
Jag tömmer magen...


.. Ja ni förstår.
Vet inte riktigt vad jag ska göra.
Och nej, jag är inte gravid.

Jag har verkligen gjort allt som går att göra i anslutning till hink eller toa.
Jag vågar knappast gå ut för hur tror ni folk reagerar om jag spyr inne på ICA? Eller i en buske ute.
Jävla fyllo som dricker på en onsdag...
Jag kanske borde ha en skylt om halsen, typ: "Jag är sjuk, inte bakis", fast det skulle ju bli lite weird om jag inte spydde framför varje människa jag mötte.....

Vet inte om jag vågar mig till jobbet imorgon? Sitter iallafall i kö till sjukvårddsupplysningen.
Hmmmmmmmmmmmmmmmm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0