Om sprit och mat och sällskap och lite annat

Har precis ätit födelsedagsmiddag med mamma,´hennes kille och BM, saknade Isak i skaran men han göttar ju sig i NYC......... grrrr...
Nu sitter de alla klistrade framför idol och mamma skrek nyss til för det var DAAANNNNIIIEEEELLL.
Har fått ett halsband från Thomas Sabos Seduction-Made in Paradise Collection av BM och av mamma och her bf fick jag ett svart laptop fodral med lite paljetter och tjafs, superfin!
Min mobil var ju också en födelsedagspresent =)

Isak skickade blombud idag, skitfina sånahärna blommor... vad dem nu heter...
Afterworken igår var jättelyckad, lagom rund under fötterna hämtade Göran mig, Vi åkte hem till hans lägenhet och han fixade värsta mys med tända ljus, musik och vin i soffan och fick en helt uuunderbaroo bismarcklänk av honom.
Sedan om ni undrar så blev det sängen för det sängen ska nyttjas till enligt mig... :D
Nu ska jag stjälpa ytterligare några glas av mammas drinkar och sedan somna sött i flicksängen för att bli serverad frukost imorgon och sedan åka hem till mitt palats och fixa mig inför födelsedagskalas deluxe!!
Graaaoooow vad jag längtar! Vi har kirrat lokal, bjudit in alla vi känner och inte känner och DJ och bartender och allt möjligt gött.

Feelin' good.



Fina armbandet =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0