Om sviring

Jag svirar runt i lägenheten och sjunger ikapp med musiken och dricker vin ur flaskan.
Wonderchild i technoversion är gryyym.

Min klänning är grym, synd bara att alla mina normala halvsexiga underkläder är i tvätten så jag fick ta värsta mormorssetet.
Men vafaaan allt löser sig, Jag tror ändå inte att klänningen kommer tas av av någon annan än mig själv.
Göran vill ju ta det luuuugnt och väntaaaaaa.

Förresten kom det blombud nyss, från honom.
Kanske blir det avtagning iallafall? Helvete isåfall.

"Oj, beiga trosor, och vit behå... fint!"

Slänger in en behå och ett par trosor i tvättmaskinen nu. Hårtork är en bra uppfinning.
Sådärjaaaa nu är allt fixed!

Ska bara sminka mig men det kan vänta några timmar, ja gär så jävla grymt före mitt tidsschema och det känns grymt, håret är rullat, benen är rakade, armarna är insmörjda, fötterna är filade, skorna står redo.

Redo för fest på Strandvääägen.

Hoppas ni gillar min halvfulla svammel-blogg.
Vad ska vi prata om?

I dont think I know you, don't think I ever will
Am i inlove with you? Well, I dont know still
it may sound strange but im warning you, i may not be that nice
Maybe, baby im a heartbreaker, heartbreaker Hard of ice
But im burning, burning. Cause you set my soul on fire.
Girl, i dont know what i'll do.
Cause im burning, im burning im burning with desire
Yes im burning, and its all beacuse of you

Cue sjunger burning, den är asskön när man lyssnar skithögt.
Jag älskar mina högtalare.
Puss på er!
Nu behöver jag en liten Wilma och Linus-dos tror jag,
Off to Skärgårdsdoktorn.


Kommentarer
Postat av: Anna

Haha, ja - fast nu var det nog jag som hade hotpants va.. ;)

2007-11-17 @ 17:15:48
URL: http://hockeyfruns.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0