Om upptagen säng

Hahaha vill ni veta hur fjortislycklig jag känner mig nu?
Jag sa godnatt till de tre vuxna och travade uppåt när telefonen ringde och Göran meddelade att han saknade mig, jag sa kom då. 
Men jag vill inte att han ska träffa mamma, det går för snabbt för henne. Hennes dotter är inte så lättflygen eller vad det nu heter. Lättvindig? Aja hoppas ni förstår.
Så han ska klättra på stuprännan, hahahah, sa han iallafall... Misstänker att han har en del alkohol i blodet och att allt detta kommer sluta med brutet skallben och att mamma får träffa honom iallafall men det skiter jag i.. hiihihih....
Kan vara allt alkohol i mitt blod också men just nu är dett världens bästa idé. Återkommer med uppdateringar. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0