pardey.

Nu ska jag bara klä på mig, sedan kommer tjejurna.
Och vet ni, nästa helg ska jag på en liten miniferre på Strandvägen hos Görans bästa tjejkompis.
Känns lite för tidigt och lite för absurt, men okej. Glamfest tackar man inte nej till.
Har bestämt att jag inte orkar bli så full ikväll eftersom ajg måste köra ut till mamma imorgon, höra allt om jävla fucking fars dag på radion och hålla skenet uppe inför mamma som tror att jag ligger hemma och dricker mjölk och äter bullar på lördagkvällarna.
Förresten måste jag införskaffa en ny mobil, min lägger av när den vill och det är inte bra när den är livsviktig i mitt jobb. Blir måndagens begivenhet hade jag tänkt....

Wops, måste verkligen klä på mig kom jag på, maten kommer typ nu och jag har ingen större lust o öppna i underkläder.

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0