portugallll

Vi har det sa javla najs sa ni forstar inte..
Haha vad jag hatar o inte kunna skriva med åäö, pallar inte kopiera och klistra o ha mig.
anyways, det hander saker hela tiden som alltid med jossan.
Maste beratta ALLT sedan for det ar saaaa galet.
Just nu sitter jag på ett Hiltonhotell och vantar på roomservice, najs med 24/7-service, laptop gratis.
Det ar inte alls det hotellet vi, eller ja.. Jossan hade bokat for hon hade bokat i NOVEMBER....
Forsta natten bodde vi hemma hos en lacker italienare..
Hahah ni hor ju...
gotta go see ya all around and rfemembwer what goes around comes around

Kommentarer
Postat av: Robin

Soft att ni har det soft.
Ja, jag har inte så illa heller. Sitter på min balkong i Thailand. Underbart jobb man har.'

Ha det bra och berätta allt sen!

2007-11-01 @ 09:19:02
URL: http://grapoluponape.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0