salt konversation

Här kommer det inlägg på löpande band serrni.

Dagen var kaotisk, jag har upptäckt nya sidor hos mig själv utan kaffe.
Jag blir vääldigt svår att ha o göra med.
Lunchade med en gammal gubbe från kontors som alltid är så jäävla jobbig, i vanliga fall brukar jag kunna spela med och få samtalet överstökat.
på lunchen frågade jag;

"Når du saltet?"
VArpå han sträcker ut handen, omfamnar saltkaret, drar tillbaka handen och börjar äta och svarar
"ja"
Jättekul. verkligen.
"MEN FÖRIHELVETE ÄR DU TRÖG? GE MIG SALTET!"

Imorgon är det tjejerna och utgång som gäller, Söndag - ångest, kräks och söndagsmiddag hos mamma. Något nytt påfund hon kommit på.
Men Isak ska dit så då kan vi skvallra om helgen. lite kul.
Men jag vettefan om jag orkar köra i en halvtimme, bakfull.
Isak lär ju också vara bakfull, så ingen skjuts av honom

Hmmmmmmmmm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0