Ska sova alldeles strax..

.. men först ett litet bloggtips.
michellobban.blogg.se
My gad, stark man som har bestämt sig att börja jobba sig uppåt ifrån kriminalitet och droger.
Har massa mycket jag vill skriva här men orkar inte just nu, trött och schleten.
Han kommer iallafall klara det, det är jag säker på. Har varit i kontakt med tungmissbrukare i deras resa påväg uppåt och det bästa är att ha ett mål precis som Michel har, han vill, när han är frisk - föreläsa för ungdomar runtom i landet.
Keep going on,

Kommentarer
Postat av: Michel

Tack för ditt stöd i min blogg

Vad är tro... för dej? Vad är tro... för mig?
Skulle gärna vilja ha kommentarer om det, det känns viktigt för mig.
www.michellobban.blogg.se
Vägen ur ett missbruk och kriminellt beteende
MVH Michel

2007-11-04 @ 18:21:14
URL: http://www.michellobban.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0