Det är nära nu..

Det är galet nära Portugal nu. På söndag sticker vi!
Mamma älskling skjutsar oss till Skavsta. Jag ska lätt börja packa idag, jag älskar o packa. Och prova alla sommarkläder.
Ska bli så galet nice med en liten bränna och vi ska givetvis sola solarium som tokar så det ser ut som att vi har varit i Afrika i en månad.
Sådana är jag och Jossan, vi älskar och se på massa gamla borgar och slott o ruiner.

Men vi älskar också att vara bruna, men vi är två rastlösa själar som inte klarar av mer än två dagar på stranden.
Därför kommer vi hänga kartorna runt halsen, hänga ryggsäckar på ryggarna och kolla in allt som går att kolla in.
Sedan tokfestar vi hela nätterna. Och går i svala gamla borgar som kyler skönt när vi är bakfulla.
Och varje förmiddag knölar vi in oss i varsitt solarium och maxar.
När vi sitter på flygplatsen och väntar på planet kladdar vi in oss med brunutansol.
Vi har planerat allt serrni.



Vet inte riktigt varför jag skrev detta inlägg, men...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0