Det är stabilt

Sitter på jobbet och är glad.
Har pratat med Isak för första gången på 20 dagar efter vårat gräl.
Vi redde ut det mesta men en del frågor kvarstår men jag lägger ner dem. Because I löööve Isak.
Han ville festa men 1) jag har verkligen ingen lust 2) jag ska spara alla festpengar till Portugal.
Jag saknar honom så jag kan dö så han kommer hit efter jobbet så käkar vi middag ihop =)
Lyssnar på The Cure- Friday i'm in love och väntar på några människor som ska kolla på lokalerna och bedöma arbetsmöjligheterna på en skala typ, fråga inget för jag vet inget.

Ska bli så härligt att mata med Isak, jag har saknat honom like crazy!
Vi har känt varandra sedan den första sekunden rent bokstavligt, vi tog våra första steg handihand, vi började i samma klass tillsammans. Vi har gjort allt tillsammans och alltid följt varandra genom livets upp och nedgångar (poetisk i know). Våra mammor lärde känna varandra på BB och blev sedan nära vänner och träffades varje dag och gör det fortfarande istortsett. 
Det är häftigt faktiskt, att jag har fått följa honom hela hans liv, hur han har utvecklats, vilka val han har gjort och att vi har stått ut med varandra alla dessa år!
Vi måste faktiskt funka så bra ihop just eftersom vi växte upp i precis samma miljö, samma förutsättningar och i samma "kretsar". Vi har precis samma humor, vi förstår varandra exakt och kan babbla i all oändlighet. 
Jag älskar dig Isak, hoppas du vet det. (varförskriverjagdettahanläserjuinteensminbloggmen)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0