Ett inlägg till då..

Sitter hos mami och äter baconchips. Som mamma gjort själv, hon är guld.
Jossan babblar somvanligt ihjäl alla som kommer i hennes väg men mamma har stort tålamod.. haha.
Mr Ex och jag har ju haft daglig kontakt sedan han nobbade mig via sms, samtal och msn.
Jag har tyckt att det var skönt eftersom han är den person som kan ta mina samtal på bäst sätt om ni förstår, det är han jag pratar bäst med, han ställer de följdfrågor jag vill ha, förstår mig och mina känslor.
Jag har sagt till honom att "om du inte vill ha mig nu kan du ju inte älska mig tillräckligt mkt och det kommer knappast växa när vi aldrig ses"
Han säger att han älskar mig men att han vill göra rätt mot både sig själ, sin son och sitt ex.
yadayadayada. Hans ex har redan knullat två olika killar kan jag bara tala om. ..
Visst förstår jag om han vill ta det lugnt och kanske är trött i känslorna efter uppbrottet med henne men han är så disträ liksom...

Aja, jag funderar på att skita i honom för gott och satsa på Göran min prins, slumoens prins. Det är helt jävla fanrastiskt att vi passar så bra, Jossan känner honom genom plugget, de har gått på samma föreläsning en gång och hamnat i samma diskussionsgrupp och då tog hon hans nummer.
Sedan är hon inte den bruden som drar sig för att ringa upp och säga "hej! Jag har en kompis som behöver en dejt ikväll, är du på?" Grejen är att hon får alla att göra det son säger också..
Jaja, han är iallafall awsome. gotta love him.

Nu ska jag upp på vinden och hämta mina kartonger med alla tonårskläder och se om jag hittar något kul.
Imorgon ska vi bara chilla, gå prommisar och sovra packningen.
SEDAN ÅÅÅKER VIII


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0