Hahaha Vilken dag..

Jag kan verkligen bara skratta åt denna dag som varit den hemskaste och mest oturliga för mig på läänge.
Ni kan läsa i tidigare inlägg om allt shit idag, givetvis när jag kommer till gymet är alla, då menar jag alla spinningscyklar upptagna, det har väl aldrig hänt att alla åtta cyklar har varit upptagna.
Jag var verkligen inställd på att cykkla så jag frågade om jag fick gå in i spinningsalen och köra.
Nej, där var det redan ett pass.
Okej, andas in andas ut.
Lårpumpen, okej den tar jag tänkte jag.
Viktplopphelvetet var borta så den var konstant inställd på 150 kg vilket kändes liiite för mycket för mig som tar max 20.. 
Nu skiter jag i detta tänkte jag, detta är inte min dag det är inte meningen att jag ska röra mig bland folk,
Så jag pyste hemåt, givetvis sprack mitt diadem på mitten när jag tog av mig det, givetvis hade någon jävel postat ett bananskal i mitt brevinkast.
GIVETVIS!!!!

Nu ska jag bara lägga mig och sova och glömma denna skitdag

image58

Kommentarer
Postat av: Robin

HAHA, bananskal!
Klockrent!
Ha en bra dag imorgon!

2007-10-24 @ 00:10:13
URL: http://grapoluponape.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0