Här stannar jag.

Ligger i sängen och har inga planer på att gå upp på hela dagen.
Ledig är ett ord som klingar ljuvligt i min mun. LEDIG.

Iallafall, Vill ni höra om lördagskvällen/natten/morgonen?

Göran var himmelrikets gentleman. Mumma.
Han kom och hämtade mig med sin lilla röda sportbil och sprang runt och öppnade dörren.
Vi åkte i 240 till en liten restaurang jag aldrig varit på aom var helt underbart mysig. Har totalt glömt bort namnet (nehe?) men den låg vid Gamla stan typ tror jag.

Vi kunde iallafall inte sluta prata och jag skrattade hela tiden. Han var helt perfekt! Han såg lite ut som Snygg-Lars ni vet? Han var en gentleman av högsta rang, han hade H U M O R och behandlade mig som en prinsessa och det älskar jag!
Jag är den enda kvinnan kvar på jorden, så ska jag behandlas! ;)

Vi åt iallafall och pratade, han betalade och vi gick vidare mot baren och tog varsitt glas rött. Sedan kom Jossan och vi satt där ett tag och babblade.
Jag skulle kunna ägna ett helt inlägg åt alla småsaker han gjorde som alla killar borde göra för att få en tjej att känna sig värdefull och han var såå.. mMsmsmsammsmfvhnr.

Ja.. Ni märker väl. Jag kan ju inte ens skriva.
Han betalade inträde för både mig och Jossan på en technoclub och mitt humör som varit på topp sjönk ner till -65, en techoclub? Hallå?

Men herre min jesus! Jag har aldrig haft så kul på en technoclub!!
Det var ett enormt dansgolv som var helt packat med folk och musiken pumpade.
Det fanns inte en chans att vi kunde prata så det var bara att dansadansadansa.
Vid tre åkte vi vidare till Görans (...) lägenhet. Den drog ner hans intryck lite men whatever, vilken ungkarl bor inte i en ungkarlslya?
Väl där satte vi igång att ringa in vänner och bekanta för efterfest och på bara en halvtimem var hans lägenhet fylld med ca 50 pers!

Vid halv sex ringde Göris efter taxi till mig, földe mig ner och väntade med mig. Tog av sig sin kavaj och gav den till mig för jag höll på att frysa ihjäl. Kysste mig godnatt på kinden och jag åkte hem.

Nu ligger hans kavaj här. Jag är i valet och kvalet om jag ska ringa eller vänta på att han ska.
Jag vill att han ska komma typ ikväll och hämta den. Han var en sån läckerbit! En riktig tiopoängare!
Tack Jossan.
Nu ska jag dra täcket över huvudet och somna om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0