hate guys

Jag ska fan bli lesbisk!

Precis när jag och Mr Ex bestämt oss för att bli tillsammans igen och allt var frid och fröjd och vi båda var så glada och jag kände verkligen att detta var början på mitt nya liv, så säger han att han vill vänta och ta det lugnt ett tag och verkligen komma över sin sambo och tänka igenom allt.
Jag blir så arg för jag vet inte hur många timmar vi diskuterat detta, han har hela tiden sagt att det var lugnt. Att det inte gjorde någonting att det gick så snabbt, han älskade inte henne länger och hade inga känslor kvar. Han hde känslor för mig och kunde då fokusera.
Jag blev lycklig som en hoppetossa och har hoppat på rosa moln och så bara säger han det här.
Förstör allt.
Jag vet int om jag ska tolerera detta, jag har varit hans lilla nickedocka som bara kommit fram och kysst honom såfort han istortsett gjorde slut med sin exsambo. Ska jag gå här och vänta på att han har kommit över henne, låta mig hållas igen?
Varför killar? Varför gör ni såhär?

Kommentarer
Postat av: R

osäkerhet från hans sida såklart.
ge honom tid. men du måste samtidigt kräva besked för ovisshet är det värsta man kan gå omkring med.
vill du det här och älskar du honom så vänta.
förhoppningsvis så kan du läsa vad han vill i hans ögon ändå.

2007-10-12 @ 00:01:20
URL: http://grapoluponape.blogspot.com
Postat av: h.

Jo, klart att kärlek är värd sin väntan men ändå, känns nästan som en principsak att det inte ska vara så himla enkelt för honom, lita kan han väl få bevisa sig?

2007-10-12 @ 01:16:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0