Having a hard time

Having a pretty HARD time.
Inget går som jag vill och inget flyter på utan allt bara stockar sig och problemen står mig upp i halsen just nu. 
Mr Ex och jag skulle somsagt träffas och prata igenom var vi stod och vart vi ville komma. Gick dåligt, vi hamnade i säng direkt och det var inte det jag ville.
Idag åt vi på restaurang och jag tror jag vet var jag står med honom nu.
Han kunde inte fortsätta ut eller likn då han skulle ha sin son hela dagen imorgon.
Josefin, som känner Mr Ex:s ex, säger att hon inte varit på jobbet på snart en vecka. Knäckt.

Jag tror ärligt talat på oss, jag är kär i honom och jag njuter av varje sekund med honom. Jag älskar när han pratar, hans formulering av ord, ordföljd, hans lite hesa röst och blicken som fastnar i mina ögon och ser rakt igenom mig.

Men en liten millimileidecilimal säger att det är fel, man tar inte tillbaka någon som lämnade dig för en annan men som sedan kom på att han var kär i dig hela tiden och då får han dig genom en fingerknäppning.  

Sedan snyggot-med-fru-och-barn som totalignorerat mig tills idag, då han kom fram och bad mig komma med.
Vi gick ut på bakgården och pratade, han säger att han, precis som jag blev upphetsad av stundens hetta men att han älskar sin fru och inte skulle kunna tänka sig att lämna henne. Han tänkte inte berätta det för henne och jag lovade att inte göra det heller.

Nu ska jag kolla på de fem första avsnitten av GossipGirl som Josefin laddat ner åt mig.
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0