helu again

Jag har bestämt mig nu. Vi har bestämt oss. Vi ska satsa igen och strunta i allt som hänt, börja om. Bara se framåt och framtiden.

Sorry for no blogg'n, har haft fullt upp. Hjälpt Mr Ex att flyttat och fått flashbacks från när vi flyttade ihop förra gången. Vi flyttar alltså inte ihop nu, han flyttar till en lght 20 min ifrån mig.

Sedan har jag svimmat också =)
Haha yep.
Hann inte äta någon frukost igår, lunchen hann jag inte heller med, jag glömde bort att jag inte ätit något och körde 30 minuter kondis på gymet och åkte raka vägen till Mr Ex och bar kartonger. Tjoff i hans nya hall snurrade allt och jag satte mig ner sedan är det blackkk.
Behövde iallafall inte åka till sjukhuset, sometimes är det bra att flytta med en läkare.
Fick inte bära kartonger mer hela kvällen utan satt i köket på massa kartonger och drack kaffe, rätt najs det med.

Snyggot-med-fru-och-barn har sagt att han vill fortsätta vara mate med mig men då ska vi glömma händelsen helt. Radera den ur våra hjärnbanker, som han sa.
Känner mig lite billig men okej.

Nu -> HEMGÅÅNG!! Fatta tidigt
Sen -> SOOVA!! Fatta skönt

Kommentarer
Postat av: Patricia Klinteberg

Hoppas du får en bra kväll! :]
Vem tycker du bär klänningen bäst i mitt senaste inlägg? Komentera gärna!

2007-10-10 @ 18:41:05
URL: http://klinten.blogg.se
Postat av: Panthern

GRATTIS!
Det verkar som att trots allt som har hänt så är erna kärlek för stark för att ni inte ska satsa på et här, önskar er all lycka=)

2007-10-10 @ 21:59:53
URL: http://www.ihpep.blogg.se
Postat av: R

det viktiga är att ni känner som ni gör och att ni tagit ett beslut.
Kör hårt.

Men sluta inte blogga.

2007-10-10 @ 23:05:23
URL: http://grapoluponape.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0