It's a fact

Mr Ex kom förbi med sin son vid elva, och jag blev ommöjligt ännu kärare när jag såg hur han var med sin son. Hela han var annorlunda och papparollen gynnade honom verkligen! Sonen var helt okej söt och kröp runt på mitt dammiga golv samtidigt som vi kysstes.
Jag tror det är ett faktum nu. Han kommer hit igen vid fem då han lämnat tillbaka sin son och då ska vi bannemig prata!
Vi måste
Börja om från scratch!
Bestämma oss om hur jag ska förhålla mig till hans son!
Inte stressa!
Bestämma hur vi ska göra med allt helt enkelt för vi båda vill och jag orkar inte hålla på och tänka på min stolthet dit och förnedring dit för jag älskar denne man och han älskar mig. Det säger väl allt?

Kommentarer
Postat av: Felicia

åå hoppas allt blir bra! du får berätta hur allt går :)

2007-10-06 @ 22:56:40
URL: http://feliciafrida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0