Jobbar sååå hårt

Nu går de där människorna runt i lokalerna, haha de kryper omkring under skrivbord o likn. för att hitta eluttag och sånt, Jag skulle egentligen ha gått med dem och förklarat men jag klarade det inte! Fatta vad mycket garv jag fick hålla inne när en jättetjock tant skulle in under ett skrivbord. "ouff ouff, håhåjaja här var det damm och en, två tre uttag"
Låtsas att jag har skitviktiga grejer att syssla med, har tom brillorna på mig, bara det att jag inte har ett piss att göra så det får bli en lista så det ser ut som jag jobbar.


Ta närmaste bok och slå upp sidan 133, rad 7 vad står där?
"träffar på de uppslagsord som är klassificerade" Nationalencyklopedin-CD:s instruktionsbok. Kul va.

Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
En glasvägg.

Vad var det senaste du såg på tv?
Beverlu Hills, imorse.

Utan att se efter gissa vad klockan är:
15.37? ( åååh, bara 15. 24)

Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
Mitt eget klipprande på tangenterna, lite röster

När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
Rökpaus vid ett (Nej, jag röker inte men allt skvaller outas då)

Vad tittade du på innan du började svara på den här?
Jobbdokument

Vad har du på dig?
Mörklila klänning, svarta leggings, tanfärgade stövlar och några guldarmband.

Drömde du om någonting inatt?
Drömmer alltid massa saker som jag tror har hänt när jag vaknar typ att jag fått sms, att någon kommit in i min lägenhet, att jag skrivit ett blogginlägg

När skrattade du senast?
Halvtimme sedan när de här inspektionsmänniskorna kom, fejkskratt alltså. But though a laugh

Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
Några tavlor, guldtext med företagets namn.

Vilken var den senaste filmen du såg?
Good Luck Chuck, grym film!
Om du nu blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
Vad skulle jag inte köpa? Jag skulle lätt göra som Zlatan och välja ett hus och plinga på och bjuda 30 miljoner.

Berätta något om dig som folk inte visste
Hm.. Jag är född i Turkiet fast helsvensk? Jag ville också vara med på semestern ju!!
Om du kunde förändra en sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle de vara?
Att alla skulle somna mätta och trygga varje kväll.

Tycker du om att dansa?
Oh yeah 
Vad tycker du om Geogre Bush?
Asshole

Vad skulle dina barn heta, pojke respektive flicka?
Alice och Viggo =)

Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?
Välkommen, grattis att du har levt ett sådant fulländat liv nu ska du få en pratstund med din far.

Vilka fyra personer vill du ska svara på de här frågorna?
snyggot-med-fru-och-barn + tanten och gubben som är här och inspekterar. Och R.


Kommentarer
Postat av: R

Ta närmaste bok och slå upp sidan 133, rad 7 vad står där?
"det hade han berört, en förtätning som kommit efter många års"

Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
Luft

Vad var det senaste du såg på tv?
Minns inte. Har ingen tv.

Utan att se efter gissa vad klockan är:
20.02 (japp, 20.02)

Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
Babyshambles

När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
Promenerade hem från en arbetskamrats bil.

Vad tittade du på innan du började svara på den här?
Jobbets hemsida

Vad har du på dig?
Blå byxor. Inget mer.

Drömde du om någonting inatt?
Inte vad jag minns.

När skrattade du senast?
Med J i bilen.

Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
Gitarrer, affischer, tavlor, konstiga tygblommor och lysande gröna grodor.

Vilken var den senaste filmen du såg?
Sicko

Om du nu blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
En skön kåk och en båt.

Berätta något om dig som folk inte visste
Jag kan spela åtta instrument.

Om du kunde förändra en sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle de vara?
Göra saker och ting mer rättvisa.

Tycker du om att dansa?
Yes I do!

Vad tycker du om Geogre Bush?
Korrupt svin.

Vad skulle dina barn heta, pojke respektive flicka?
Ebba och Eskil

Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?
Du gjorde vad du kunde och det gick ju strålande!

Vilka fyra personer vill du ska svara på de här frågorna?
Syrran, L, A och O.

2007-10-19 @ 20:17:13
URL: http://grapoluponape.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0