Let the party begin!!

Vaknade arg och skickade sms till Mr Ex, "Jag är singel tills du bestämt dig"

Jag tänker inte hålla inne på allt inom mig bara för att han är lite velig och oförmögen att ta beslut.
Därför, mina kära vänner ska jag på en dejt ikväll!
Jag var i desperat behov av någon att fokusera tankarna på så jag panikringde Josefin som (såklart..) hade en kille på lager som hon trodde skulle passa mig.
Det är bara hans namn jag stör mig på. Göran. Han är 26 år och heter Göran. Tycker synd om honom lite också.
Men men, så ytliga ska vi inte vara. Det finsn ju smeknamn. Gögge? Görre? Fan.
Han kanske har något mellannamn.

Jag har fått mejlj efter mejl idag från någon "Adronso" som vill "lick your feets all night long".
Usch?

Jag känner mig iallafall gladare än någonsin! 
Nu är det bara tuta och köra och jag ska festa med Josefin hela natten lång, och kanske Göran om han är något att ha.

Nu ska jag ta bilen och pumpa Moneybrother hela vägen hem och blanda drinka och sminka upp mig till mitt mest adorable jag.


Kommentarer
Postat av: R

Låter bra. Låter jävligt bra.
Själv ska man spendera natten på hotell i Karlstad. Vilken jävla håla. Väntar på att få flyga till Rhodos imorgon och hämta upp lite chartermänniskor.

Hoppas Göran var cool.
Hare.

2007-10-14 @ 00:23:38
URL: http://grapoluponape.blogspot.com
Postat av: emma

R, Jag har bott i Karlstad i ett halvår och det finns verkligen ingenting att göra. Rhodos? Inga sådana härliga ord som gör mig avundsjuk i min blogg.... puss

2007-10-15 @ 11:24:09
URL: http://clarissan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0