Moahaha

Det ringde precis en tant som lät precis som drottningen, ni vet.
Hej jak hetärr Cecilliahh´.
Aja iallafall så ville hon boka en plats på föreläsningen på onsdag.

- Tyvärr, det finns inga platser kvar..
- Joho!
- Nej tyvärr, vi har bara ett visst antal platser och de är redan upptagna.
- Men jag kan stå!
- Jag tror inte det är möjligt..
- men om jag är tyst som en mus, bara smyga och stå.
- Du får tyvärr se om Lars föreläser någon annanstans, någon annan gång och då boka i tid.
- Men jag tar sköna skor, står längst bak!


Varför råkar jag alltid ut för folk som aldrig ger sig?Hon ville verkligen gå på denna föreläsning om hållbar utveckling. Hon höll på om schabblade om sköna skor och kläder och sittdynor och tältstolar o gudvetvad i säkert en kvart.. Och på drottningensvenska. Hennes utveckling blir inte hållbar om hon håller på såhär iallafall. Det är ett som är säkert.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0