Om lista

Girl confession:
jag äger en väldigt kort kjol[x]
ibland sover jag i kalsonger[x]
jag har gråtit till en bio film[x]
att få blommor gör mej glad[]
jag kan inte kleta på mascara utan att öppna munnen[] NEJ, HAHA
jag gör vad som helst för killen jag älskar[]
jag bli lätt svartsjuk[xxxxx]
jag älskar kramar[/]
jag har blivit reglerad från skolan[]
jag älskar att skratta[X]
jag bär en handväska/väska med mej överallt[]
jag skulle inte klara mig utan min mobil[x]
jag äger/ägde en britney spears skiva[x]
jag tycker om att titta på fotboll[]
jag gillar macho killarx[]
jag gillar emokillar[]
jag gillar gangsterkillar[]
jag gillar ordentligakillar[x]
jag gillar bonnkillar[x]
jag har blivit kallad hora[xxx]
jag har blivit kallad dryg[x]
jag har blivit kallad fjortis[]
jag har skrikit åt en lärare[X]
jag kan inte lämna huset utan smink[]
jag lyssnar mycket på musik[X]
jag bryr mig mycket om vad andra tycker om mig[]
jag har en tatuering/tatueringar[x]
jag har/vill ha piercing[]
jag tuggar med öppen mun[]
när människor snackar skit om mej gör det lite ont[] deras förlust
killar lyssnar oftast på vad jag säger[x]
jag har varit i slagsmål med en kille[x]hahhaaa
jag har varit i slagsmål med en tjej[x]hahhaaa
jag duchar dagligen[]orka
jag gillar hardcore metal[]
jag gillar country[]
jag gillar rap[]
jag gillar hiphop[]
jag gillar emo[]
jag gillar tecnhox]
jag gillar punk[]
jag gillar pop[x]
jag gillar allt som låter bra[X]
jag lyssnar på musik som passar in i mitt humör[]
jag tänker på en kille[xxx]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0