Statusbild

Okej, tänkte ge er en liten statusbild över mitt sk kärleksliv.

Mr Pojkvänsmaterial- Slutat höra av sig och skönt är väl det.
Mr Bartender- Han träffar jag bara en gång i månaden ca så jag vet inte riktigt..
Mr Hotguy- Över. Tror jag. Vi har inte hörts på flera veckor iallafall.
Mr Muscle- Gör sina små försök med utspridda sms men jag totalignorerar.
Snyggot-med-fru-och-barn- Våran relation är back to normal. Vi äter oftast lunch tillsammans och pratar ganska ytligt.
Mr Ex- Vet ingenting med denne man. Han har inte hört av sig på flera dagar och jag hatar honom för det. Jag känner mig som en liten nippertippa som håller mig undan när han vill och när han sedan vinkar med handen kommer jag trippandes och tar tillbaka honom. Gång efter gång. Förnedring efter förnedring. För jag älskar ju honom, det är det som gör så ont. Skiljda känslor kanske..
Gööran- Kom med grekiska souvlakispett igår och stannade till tio och vi hade det super, pratade och skrattade. Ingenting hände, inte ens en kyss. Han är dock liite för gentleman:ig, han drog tex ut min stol i mitt eget hem vilket känns lite fel. jaja..

Nu ska jag åka hem och inte göra ett skit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0