tips någon?

Var och lämnade tillbaka ett par skor jag köpte igår, behöver alla pengar jag kan få nu till resan så de 1000 kronorna landade i min plånbok igen.
Men det är härligt att man precis fått lön när vi sticker.
Vi ska träffas imorgon och klunka vin och planeeeera, vilket vi är jättedåliga på. Någon som varit i Lissabon och kan tipsa om något schysst? Restaurang, klubb eller något.

Mjaah vad jag längtar, ska bli så skönt och få gå omkring i minishorts och linnen. Klänningar med bara ben. Shopping!!
Jag har bestämt att jag ska åka ner med bara en liten weekendväska och sedan shoppa allt jag behöver =) Good deal i think.
Ska bara ta ut pengar från sprakontot, lägga på valpögon och titta på mamma, pressa lite ur hyrarna på Fårö så kan jag shoppa allt jag vill!

Göran ringde förut och vi pratade i säkert en timme, myspöjk! Jag älskar killar som kan prata i telefon, det är verkligen en underskattad egenskap.
Litet minus då han sa "kyss" när vi la på, det är snuskigt och äckligt och bara bläorsh. Slluta med det killar.
Jag hade en kille en gång som alltid slutade med att säga "hångel" Eller "puss i ljumsken" jag blev så äcklad! Det finns typ inget värre.
BIG NONO GUYS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0