trallalaaaaaa

Wopp. Jag tog en taxi hem vid tre. Då hade vi pratat konstant sedan 20.00. Han är verkligen king på att prata och diskutera och det är det enda en kille måste ha för att jag ska kunna falla för honom. Jag älskar att prata, fördjupa sig och diskutera, byta åsikter, ändra sitt synsätt...
Jag fick en lovely kyss iallafall! Han är född i Norrland men flyttade vid tio års ålder. Det är nog därifrån han har sitt lugn och bra-lyssnar - egenskaper.
Vaknade vid tolv idag och har inte gjort så mycket sedan dess. Nu ska jag hoppa i träningskläder och köra lite på spinningcykeln. Sedan blir hem, mat och andra avenyn. punkt.

Close your eyes,
Listen to my voice it's my disguise,
I'm by your side.

Kommentarer
Postat av: R

Jag tycker du håller en sund relation till Göran.
Tar det lite cool och känner efter. Men det är väl precis det du behöver efter alla rabalder.
Älskar din blogg.
Så jävla stormig! Hehe

2007-10-21 @ 20:09:33
URL: http://grapoluponape.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0